Narodna banka Srbije u skladu sa propisima može da razmatra samo pritužbe na postupanje banke koje se odnosi na pružanje platnih usluga. Narodna banka Srbije, u skladu s propisima, ne može da razmatra pritužbu pravnog lica koja se odnosi na usluge koje banka pruža po osnovu ugovora o kreditu, depozitu, sefu, deviznim, devizno-valutnim i menjačkim poslovima, izdavanju garancija, avala i drugih oblika jemstva (garancijski posao) ili na druge usluge koje banka pruža u skladu sa zakonom (izuzev platnih usluga), niti na usluge davaoca finansijskog lizinga.
Narodna banka Srbije, u skladu sa zakonom, ne može da razmatra pritužbu koja je podneta pre nego što je prigovor dostavljen davaocu finansijskih usluga. Neophodno je da prigovor najpre uputite davaocu finansijskih usluga, koji je dužan da vam odgovor dostavi u roku od 15 dana. Nakon što dobijete odgovor davaoca finansijskih usluga na prigovor, odnosno nakon što istekne rok za odgovor na taj prigovor – u propisanom roku možete uputiti pritužbu Narodnoj banci Srbije.
8. Finansijski proizvod/usluga na koji se pritužba odnosi:*
tekući račun
devizni račun
štednja
gotovinski/potrošački kredit
stambeni kredit
kredit za refinansiranje
dozvoljeno prekoračenje
platna kartica
platni promet
finansijski lizing
ostalo