Zaštita korisnika

Finansijske usluge zauzimaju značajno mesto ne samo u ekonomiji naše zemlje već i u životima svih građana Republike Srbije, zbog čega je od velikog značaja da postoji uređen i stabilan finansijski sektor.

Imajući navedeno u vidu Narodna banka Srbije je formiranjem posebne organizacione jedinice – Sektora za zaštitu korisnika finansijskih usluga, inicirala uspostavljanje instituta zaštite korisnika finansijskih usluga, kako bi građanima pružila pomoć u ostvarivanju njihovih prava i interesa, kao i pomoć u razumevanju i korišćenju usluga finansijskih institucija.

U okviru Sektora za zaštitu korisnika finansijskih usluga takođe se nalazi i Informativni centar Narodne banke Srbije, gde građani mogu da se informišu o pogodnostima i rizicima koje je potrebno uzeti u obzir pri korišćenju finansijskih proizvoda i usluga.

Ako smatrate da se banka, društvo za osiguranje, davalac finansijskog lizinga, društvo za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima, pružalac platnih usluga ili izdavalac elektronskog novca ne pridržava odredaba zaključenog ugovora, dobrih poslovnih običaja ili objavljenih opštih uslova poslovanja, na ovom mestu možete proveriti na koji način možete zaštiti svoja prava i interese.

Novosti i saopštenja

Podaci o pritužbama / prigovorima na rad davalaca finansijskih usluga i postupanju banaka u oblasti zaštite korisnika finansijskih usluga za drugo tromesečje 2020. godinu
Datum :
21.08.2020.
Izvor :
Sektor za zaštitu korisnika finansijskih usluga
Datum :
25.02.2020.
Izvor :
Kabinet guvernera
Datum :
18.03.2019.
Izvor :
Kabinet guvernera

Info-centar


Informativni centar možete besplatno pozvati na broj telefona 0800-111-110 svakog radnog dana od 9 časova do 17 čas i pribaviti tražene informacije...

Opširnije

Tvoj Novac


Narodna banka Srbije pruža besplatno informacije i savete za korišćenje finansijskog proizvoda...

Opširnije