Народна банка Србије у складу са прописима може да разматра само притужбе на поступање банке које се односи на пружање платних услуга. Народна банка Србије, у складу с прописима, не може да разматра притужбу правног лица која се односи на услуге које банка пружа по основу уговора о кредиту, депозиту, сефу, девизним, девизно-валутним и мењачким пословима, издавању гаранција, авала и других облика јемства (гаранцијски посао) или на друге услуге које банка пружа у складу са законом (изузев платних услуга), нити на услуге даваоца финансијског лизинга.
Народна банка Србије, у складу са законом, не може да разматра притужбу која је поднета пре него што је приговор достављен даваоцу финансијских услуга. Неопходно је да приговор најпре упутите даваоцу финансијских услуга, који је дужан да вам одговор достави у року од 15 дана. Након што добијете одговор даваоца финансијских услуга на приговор, односно након што истекне рок за одговор на тај приговор – у прописаном року можете упутити притужбу Народној банци Србије.
8. Финансијски производ/услуга на који се притужба односи:*
текући рачун
девизни рачун
штедња
готовински/потрошачки кредит
стамбени кредит
кредит за рефинансирање
дозвољено прекорачење
платна картица
платни промет
финансијски лизинг
остало