Кораци у поступку заштите права и интереса корисника финансијских услуга:
- Корисник подноси приговор даваоцу финансијских услуга у вези са спорним односом;
- Давалац финансијских услуга доставља кориснику одговор по приговору у року од 15 дана (односно 30 дана у случају друштва за управљање добровољним пензијским фондовима);
- Ако је корисник незадовољан одговором на приговор који је поднео даваоцу финансијских услуга или ако му тај одговор није достављен у прописаном року – корисник може поднети притужбу/приговор Народној банци Србије и/или предлог за посредовање;
- Народна банка Србије ће од даваоца финансијских услуга затражити да се изјасни на наводе из притужбе/приговора корисника и/или на предлог за посредовање;
- Народна банка Србије доставља обавештење о налазу по притужби или одговор по приговору у року од три месеца од дана пријема притужбе/приговора и/или спроводи хитан и поверљив поступак посредовања (медијације);
Народна банка Србије поступак по притужби/приговору/предлогу за посредовање спроводи без накнаде.
Примери: