Народна банка Србије у складу са прописима може да разматра само предлоге за посредовање у вези са поступањем банке које се односи на пружање платних услуга. Народна банка Србије, у складу с прописима, не може да спроводи посредовање ради решавања спорног односа између правног лица и банке, који се односи на услуге које банка пружа по основу уговора о кредиту, депозиту, сефу, девизним, девизно-валутним и мењачким пословима, издавању гаранција, авала и других облика јемства (гаранцијски посао) или на друге услуге које банка пружа у складу са законом (изузев платних услуга), нити спорног односа између правног лица и даваоца финансијског лизинга.
3. Навести пословно име и седиште даваоца финансијских услуга са којим постоји спорни однос / пословно име и седиште заступника, а, ако је могуће, и пословно име и седиште институције коју заступа:*
Народна банка Србије, у складу са законом, не може да поступа по предлогу за посредовање пре него што је приговор достављен даваоцу финансијских услуга. Неопходно је да најпре упутите приговор даваоцу финансијских услуга, који је дужан да вам одговор достави у року од 15 дана. Након што добијете одговор даваоца финансијских услуга на приговор, односно након што истекне рок за одговор на тај приговор – у прописаном року можете упутити предлог за посредовање Народној банци Србије.
8. Финансијски производ/услуга која је предмет спорног односа због којег подносите предлог за посредовање:*
текући рачун
девизни рачун
штедња
готовински/потрошачки кредит
стамбени кредит
кредит за рефинансирање
дозвољено прекорачење
платна картица
платни промет
финансијски лизинг
аутоодговорност
осигурање живота
осигурање за случај повреде
путно осигурање
осигурање имовине
остало
10. Садржај предлога за посредовање:[2] *
11. Рок за прихватање предлога за посредовање: (не може бити краћи од пет нити дужи од петнаест дана од дана достављања тог предлога даваоцу финансијских услуга)*