The NBS Head Office Building was built from 1888 – 1890, on the basis of blueprints designed by Konstantin Jovanovic (Vienna 1849 – Zurich 1923), son to distinguished artist Anastas Jovanovic...
Ако нисте задовољни одговором финансијске институције на приговор, или вам тај одговор није достављен, имате право да Народној банци Србије – Сектору за заштиту корисника финансијских услуга поднесете писмену притужбу на рад те финансијске институције или предлог за посредовање.
Напомињемо да притужбу, односно предлог за посредовање можете поднети Народној банци Србије само ако сте претходно поднели писмени приговор финансијској институцији и:
Уз предлог за посредовање, потребно је да Народној банци Србије доставите приговор који сте поднели финансијској институцији, њен одговор (ако га је доставила), и документацију релевантну за предметни спорни однос.
Поступак посредовања је добровољан (потребна је сагласност обе стране), поверљив и хитан.
Стране у спору могу одлучити да се поступак посредовања спроведе пред Народном банком Србије или другим органом или лицем овлашћеним за посредовање.
Поступак посредовања пред Народном банком Србије спроводи се без накнаде, с тим што евентуалне трошкове који могу настати у том поступку (трошкови путовања, смештаја, неплаћено одсуство с посла итд.) сносе саме стране.
Поступак посредовања пред Народном банком Србије спроводе запослени у Народној банци Србије – посредници, који су за посреднике именовани одлуком овлашћеног органа у Републици Србији, односно који имају лиценцу посредника и налазе се на списку посредника.
Поступак посредовања може бити окончан споразумом страна, обуставом или одустанком.
Aко је ово посредовање окончано обуставом или одустанком, корисник може поднети притужбу на рад конкретне финансијске институције.
Предлог за посредовање можете поднети тако што ћете попунити формулар и послати:
Формулар можете преузети кликом на десни тастер миша над изабраним линком и избором опције Save Target As (Internet Explorer) или Save Link As (Mozilla Firefox ili Google Chrome).